top of page
  • orimeyn4

Yavuz Selim Sucuoğlu: Hedefim onlar gibi olmak

Güncelleme tarihi: 14 Oca

Genç yaşında Calistecnis'e merak saran ve bunu uygulayan Yavuz Selim Sucuoğlu, Fitness ve streetworkout'a değindi. Reklam yapıp gelişmek istediğini dile getiren Yavuz Selim Sucuoğlu "Umarım ilerde bende güzel reklam yapıp gelişebilirim" dedi.


18 yaşında olan lise sonrası okul hayatın sorgulayan Yavuz Selim Sucuoğlu, Calistecnis sporu ile uğraşıyor. Calistecnis hakkında konuşan ve sporun hayatını değiştirdiğini söyleyen Sucuoğlu "Calistecnis, kendi vücut ağırlığıyla yapılan bir spor dalıdır. Temel hareketleri şınav, barfiks, squat, austurilian pull up vb. hareketlerdir. Spor yapmak hayatımı çok değiştirdi. Bana yeni arkadaşlar güzel bir çevre kattı. Calisthenicsi sadece hobi amaçlı yapıyorum. Daha çok gelişirsem yarışmalara da katılmak ve kendimi daha çok geliştirmek istiyorum. İstediğim meslek mekatronik mühendisliği ve ticaret yolunda ilerlemek istiyorum.




"Benim hedefim ise onlar gibi olabilmek olacak"

Streetworkout ile ilgili konuşan ve ilerde sponsorluk isteyen Yavuz Selim Sucuoğlu "Öncelikle streetworkout, son 15-20 yıl öncesinde de biliniyordu zaten. Ülkemizde de farklı ülkelerde de çok iyi sporcular var. Benim hedefim ise onlar gibi olabilmek olacak. Yeni başlayanlar, pes etmedikleri sürece güzel bir başarı elde edebilirler her şeyden önce disiplin şart oluyor. Spor gerçekten insani genç tutan bir şey ve sağlıklı beslenmeyi öğreten bir şey ülkemizde çok fazla imkân olmasa da çeşitli yollar bulup devam edebiliriz. Sponsorluk işleri çok istediğim bir şey. Umarım ilerde bende güzel reklam yapıp gelişebilirim" dedi.

3 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page