top of page
  • orimeyn4

"Gözüm Daha Geniş Kitlelerde"


Moda ve Tasarım bölümünde hedeflerini gerçekleştirmek isteyen Hacer Aksoy, hedeflerinden bahsetti. Aksoy "Kendi markamı kurarak, tasarımlarımın daha geniş kitlelere ulaşmasını istiyorum" dedi.


Moda ve Tasarım bölümü öğrencisi olan Hacer Aksoy, genç yaşına rağmen sektörde adından söz ettirmeyi başaran yetenekli bir isim. Henüz üniversite öğrencisi olmasına rağmen, özgün tasarımları ve yaratıcı yaklaşımıyla dikkat çeken Aksoy, geleceğin moda dünyasında önemli bir rol oynamaya hazırlanıyor.


"Moda, Kendi Hikayeni Anlatma Sanatıdır"

Hacer Aksoy, moda ve tasarım alanına olan ilgisini ve bu bölümü tercih etme nedenini şu sözlerle anlattı: "Moda, sadece kıyafet değil, aynı zamanda bir ifade biçimi. Kendi hikayemi, duygularımı ve düşüncelerimi tasarımlarım aracılığıyla anlatmak istiyorum. Moda, insanlara kendilerini ifade etme özgürlüğü tanıyan bir sanat. Tasarım yaparken doğadan, sanattan ve günlük hayattan ilham alıyorum. Her parçamın bir hikayesi var ve bu hikayeyi en iyi şekilde anlatmak için farklı materyaller ve teknikler kullanıyorum" diyor. Hacer'in tasarımları, hem modern çizgileri hem de geleneksel unsurları harmanlayarak benzersiz bir tarz yaratıyor.


"Başarıya Giden Yol, Çok Çalışmaktan Geçiyor"

Hacer Aksoy, modanın sadece yetenek değil, aynı zamanda çok çalışma ve özveri gerektirdiğini vurguluyor. "Her başarılı tasarımın arkasında saatlerce süren çalışma ve araştırma var. Başarıya giden yolun çok çalışmaktan geçtiğini biliyorum ve bu nedenle sürekli kendimi geliştirmeye, yeni teknikler öğrenmeye devam ediyorum" şeklinde konuştu.


Gelecek Planları ve Hayalleri

Genç tasarımcı, eğitimini tamamladıktan sonra kendi markasını yaratmayı ve uluslararası moda dünyasında yer almayı hedefliyor. "Kendi markamı kurarak, tasarımlarımın daha geniş kitlelere ulaşmasını istiyorum. Ayrıca, uluslararası moda haftalarında yer alarak global bir tasarımcı olmayı hayal ediyorum," diyen Aksoy, bu hedeflere ulaşmak için kararlılıkla çalışıyor.


Genç Tasarımcılara ve Moda Meraklılarına Mesaj

Hacer Aksoy, röportajın sonunda moda ve tasarım alanında kariyer yapmak isteyen gençlere de önemli tavsiyelerde bulundu: "Öncelikle kendi tarzınızı bulun ve bu tarzı geliştirin. Moda, özgünlüğü ve yaratıcılığı gerektirir. Çok çalışın, araştırın ve kendinizi sürekli geliştirin. En önemlisi de hayal kurmaktan vazgeçmeyin, çünkü hayalleriniz sizi başarıya götürecek."

5 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

コメント


bottom of page