top of page
  • orimeyn4

"En Büyük Motivasyonum Onlar"



26 yaşındaki Aleyna Özçapan, genç yaşına rağmen başarılı bir anaokulu öğretmeni olarak tanınıyor. Çocukların gelişimine yaptığı katkılar ve eğitim alanındaki yenilikçi yaklaşımlarıyla dikkat çeken Özçapan, kısa sürede hem öğrencilerinin hem de velilerin sevgisini kazanmış durumda.


"Eğitim, Çocukların Geleceğini Şekillendirir"

Aleyna Özçapan, öğretmen olma nedenini ve bu mesleğe olan tutkusunu şu sözlerle anlattı: "Çocukların geleceğini şekillendirebilmek, onların hayatlarına dokunabilmek benim için çok önemli. Eğitim, bir çocuğun hayata nasıl bakacağını belirler. Onlara en iyi eğitimi vermek ve her birinin potansiyelini ortaya çıkarmak için çalışıyorum."


Yenilikçi ve Sevgi Dolu Bir Yaklaşım

Özçapan, sınıfındaki öğretim yöntemlerini yenilikçi ve sevgi dolu bir yaklaşımla birleştiriyor. "Çocukların öğrenme süreçlerinde oyun ve interaktif aktiviteler çok önemli. Onların ilgisini çekmek ve eğlenerek öğrenmelerini sağlamak için sürekli yeni yöntemler geliştiriyorum," diyor. Öğrencilerinin bireysel ihtiyaçlarına dikkat eden ve her çocuğa özel ilgi gösteren Aleyna öğretmen, bu sayede eğitimde büyük başarılar elde ediyor.


"Onların Gözlerindeki Mutluluk, En Büyük Motivasyonum"

Aleyna Özçapan, öğretmenliğin en ödüllendirici yanlarından birinin, çocukların mutluluğunu görmek olduğunu vurguluyor. "Her gün sınıfa girdiğimde, öğrencilerimin gözlerindeki mutluluğu ve heyecanı görmek beni motive ediyor. Onların gelişimini izlemek ve her birinin başarılarına tanık olmak, bu mesleği seçmemin en büyük nedeni," şeklinde konuştu.


Mesleki Gelişim ve Gelecek Planları

Genç öğretmen, sürekli olarak mesleki gelişim için çaba sarf ediyor ve eğitimde daha ileri seviyelere ulaşmayı hedefliyor. "Pedagojik eğitimlere katılarak ve alanımdaki yenilikleri takip ederek kendimi geliştirmeye devam ediyorum. İleride, daha geniş kitlelere ulaşarak eğitimde fark yaratmayı hedefliyorum," diyen Özçapan, gelecekte de birçok öğrenciye ilham vermeyi amaçlıyor.


Velilere ve Topluma Mesaj

Aleyna Özçapan, röportajın sonunda velilere ve topluma da önemli mesajlar verdi: "Çocukların eğitimi sadece okulda değil, evde de devam ediyor. Velilerin çocuklarına destek olmaları ve onların eğitim sürecine aktif olarak katılmaları çok önemli. Ayrıca, her çocuğun farklı olduğunu ve her birinin özel ilgiye ihtiyaç duyduğunu unutmamalıyız. Birlikte çalışarak çocuklarımızın en iyi şekilde yetişmesini sağlayabiliriz."

5 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

コメント


bottom of page