top of page
  • orimeyn4

Tarık Terzi Ölen Arkadaşını Andı

Güncelleme tarihi: 5 Haz

DJ'lik yapan Tarık Terzi, mesleği hakkında konuştu. Geçtiğimiz günlerde Beşiktaş'ta çıkan yangın hakkında da konuşan Terzi "Böyle büyük felaketlerin önlenmesi için doğalgazına, elektriğine hatta ve hatta su bakımına bile bakılması lazım. Çünkü bu tür ihmalkarlıklar bile birçok canın gitmesine sebep oluyor" dedi.




Geçtiğimiz günlerde Beşiktaş’taki gece kulübünün yanmasıyla bütün gece kulübüne gidenlere, işletenleri korkuttu. Konuyla ilgili 29 yaşındaki DJ’lik yapan Tarık Terzi çarpıcı açıklamalarda bulundu.


“İstanbul gibisi yok”

İlk olarak kendinden bahseden Tarık Terzi “Adım Tarık Terzi. 29 yaşındayım. Lise ve Üniversite eğitimlerimin ardından arkadaşlarımın ısrarı sonucu DJ’lik eğitimlerine girdim ve başarılı bir iş de çıkardım. Sonrasında 2022’den bu yana 22 kez sahneye çıktım. Yazları Bodrum’a, Çeşme’ye gidiyorum. Tatil yerlerinde getirim fazla olsa da İstanbul gibisi bence yok. Müziği sevdiğimden dolayı bu işime de devam etmek istiyorum. Eğer pandemi ya da savaş çıkmazsa” cümlelerine yer verdi.


“Güvenliklerin içten ve dıştan arttırılması lazım”

İstanbul’un Beşiktaş ilçesinde bulunan Masquerade Club’ün yanmasıyla 26 kişinin hayatını kaybetmesi sonucu gerçekleşen elim olay hakkında konuşan Tarık Terzi “Bu hepimiz için çok korkunç bir olay. Allah ölenlere rahmet eylesin. Böyle bir şeyin yaşanmasını kimse ama kimse istemezdi. 29 kişi hayatını kaybetti. Ölenlerin arasında DJ arkadaşım da vardı. Çok üzüldüm. İyi bir çocuktu ama kaderin önüne geçemezsiniz. İşletme sahiplerinin mutlaka bu durum için el atması gerek. Gece kulüpleri de bir simge İstanbul için. Böyle büyük felaketlerin önlenmesi için doğalgazına, elektriğine hatta ve hatta su bakımına bile bakılması lazım. Çünkü bu tür ihmalkarlıklar bile birçok canın gitmesine sebep oluyor. 2016’nın yılbaşında da bu yaşandı. Reina’daki katliamda kaç can gitti? Bir terörist yüzünden hem de. Güvenliklerin hem içten hem dıştan arttırılması lazım. Şartlar ne olursa olsun. Bunlara mutlaka el atılması lazım. Yoksa canlarımızın gitmesi işten bile değil” cümlelerine yer verdi.

1 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comentaris


bottom of page