top of page
  • orimeyn4

Oğuz Çelik: Bizlere destek olmaları gerekiyor

Güncelleme tarihi: 5 Haz

Kurye olan Oğuz Çelik, son zamanlardaki mesleğin zorluğunu anlattı. Sektörden bahseden Çelik "Hava durumunda geçtiğimiz senelerde maalesef görüyoruz birçok can verdik. Motorların bakımları mutlaka yapılması gerekiyor. Çalıştığımız yerlerin de bizlere destek olması gerekiyor" dedi.




34 yaşında olan ve ev geçindirmeye çalışan Oğuz Çelik, tek çocuklu ailesiyle İstanbul’da yaşamını sürdürmeye çalışıyor. Kuryelik yapan Çelik, son 4 yılda yaşadığı zorluklara de değindi.


“Aileme destek olmak için başladım”

İlk olarak kendisini tanıtarak sözlerine başlayan Oğuz Çelik “Ben Oğuz Çelik. 34 yaşındayım ve tek bir çocuğa sahibim. Lise mezunu olmamın ardından üniversite okumak istemedim. Çünkü o zamanlar ailem için çalışmam gerekirdi. Babamın pek durumu yoktu ve ona destek olmam lazım. Bundan mütevellit kuryeliğe başladım. Zaten halihazırda motor ehliyetim ve motorum vardı. Bir restaurantta kuryeliğe başladım. Sonrasında Yemeksepeti, Trendyol ve son olarak da Getir’de çalışmaya devam ediyorum. Motor sürmek benim için zevk olsa da zevk olarak kalmalı diye düşünüyorum” dedi.


“Zamanında birçok can verdik”

Kötü hava şartlarının motorlu kuryeleri olumsuz etkilediğine değinen Çelik, buna önlemler alınması gerektiğine de şu şekilde cevap verdi; “Bu işe vurulursa zorluklar da yanında beraberinde geliyor maalesef ki. Her ne kadar parası tatmin etse de hava durumunu siz belirleyemediğiniz gibi aile hayatınızla da ilgilenmeniz gerekiyor. Hava durumunda geçtiğimiz senelerde maalesef görüyoruz birçok can verdik. Motorların bakımları mutlaka yapılması gerekiyor. Çalıştığımız yerlerin de bizlere destek olması gerekiyor. Hal böyle olunca işimizi de iyi yapacağımızı düşünüyorum. Geçtiğimiz senelerde Yemeksepeti’nde grev oldu biliyorsunuz ki. Bunun için şirket gerekli adımları attı. İlla grev mi yapılması gerekiyor? Sadece bu sektörde mağdurlar yok. Bütün sektörlerde var. Lütfen yapmayın! Bazılarımızın yuvası yıkılıyor. Bazılarımızın ise canı gidiyor. Tedbiri lütfen elden bırakmayalım.”

2 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page