top of page
  • orimeyn4

İlknur Kaplan: Kültürsüz kalmak imkansız

36 yaşındaki İlknur Kaptan, Sanatçı menajeri olarak hayatını sürdürüyor. Onlarla beraber olmanın bir zevk olduğunu ifade eden Kaptan, hiç kimsenin bilmediği şeyleri anlattı. Kaptan, Beyoğlu sokaklarından “Beyoğlu gibi bir yerin kültürsüz kalması imkânsız” sözleriyle bahsetti.


Sözlerine kendisini tanıtarak başlayan İlknur Kaplan "Ben İlknur Kaptan. Doğma büyüme İstanbulluyum. Annem ve babam Bulgaristan göçmenleri ama işte buraya geldiler tecrit edildikleri için. Sonrasında güzel bir çocukluğum geçti. Beyoğlu'nda Yeşilçam Sokak'ta oturuyorduk. Birçok ünlü ile tanışmam burada gerçekleşti. Burada çekilen film ve dizileri anlata anlata bitiremem. Düğünler olurdu. Özellikle roman düğünleri. Oynamayı severdim küçükken. Ortaya ben geçerdim ve oradaki çocuklar gibi oynardım. Sonrasında okul çağım geldi ve okula gittim. Beyoğlu gibi bir yerin kültürsüz kalması imkânsız. Özellikle bulunduğum sokağın. Sonrasında işte hem konservatuvara gittim. Oyunculuk ve tiyatro eğitimi aldım. Fakat içimden oyuncu olmak gelmiyordu. Onlarla takılıyordum fakat onlar gibi olmak istemiyordum. Onlarla beraber olmak güzel olsa da bana göre değildi. Bende onlarla beraber olup onların menajerliğini yapmak istedim" cümlelerine yer verdi.




Sanatçı menajerlerinin kim olduğunu anlattı

Sanatçı menajerleri kimdir sorusunu detaylıca cevaplayan Kaptan "Sanatçı menajeri, bir sanatçının kariyerini yöneten ve onun adına çeşitli işlerle ilgilenen profesyoneldir. Sanatçı menajeri, sanatçının genel stratejilerini belirler, projeleri yönetir ve onun adına iş görüşmeleri yapar. Sanatçı menajeri, sanatçının kariyerini planlar ve geliştirir. Bu, sanatçının hedeflerini belirlemek, potansiyel projeleri değerlendirmek ve kariyerini ilerletmek için stratejiler oluşturmak anlamına gelir. Sanatçı menajeri, sanatçının kariyerini desteklemek ve ilerletmek için çeşitli roller üstlenir. Sanatçı menajeri, sanatçının yanında çalışarak, onun adına işlerin düzenli ve etkili bir şekilde yürütülmesini sağlar" dedi.

8 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Komentáře


bottom of page