top of page
  • orimeyn4

Hüseyin Karahan: Sosyal Medya'da Yaş Küçüldü

Güncelleme tarihi: 5 Haz

Reklam Yöneticisi olan Hüseyin Karahan, sektörle ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu. Karahan "2010’lu yılların başından bugüne kadar sosyal medyanın ne kadar büyüdüğüne ve evlerin içine hatta bebeklerin bile eline geçtiğine şahit oluyoruz" dedi.




1997 doğumlu ve adı bilinen bir reklam şirketinde yönetici olan Hüseyin Karahan, reklamcılık sektörü adına önemli açıklamalarda bulundu.


“Hedefim Amerika olacak”

Sözlerine kendisini tanıtarak başlayan Hüseyin Karahan “Ben Hüseyin Karahan. 12 Ekim 1997’de Rize’de dünyaya geldim. Lise eğitimim ardından lisans eğitimimi İstanbul Üniversitesi Reklamcılık Bölümü’nde yaptım ve 3 yıl önce tamamladım. Ardından staj için hatırı sayılır bir reklam ajansına staja girdim ve burada kaldım. Bundan sonraki hedefim Avrupa ya da Amerika olacak. Bunların olmaması takdirinde dilimi geliştirip İstanbul’da sosyal medya projelerinde çalışmak istiyorum” dedi.


“Sosyal medya bebeklerin eline bile geçti”

Reklamcılığın dünyada değiştiğine değinen Karahan “Her sektörün değiştiği gibi reklamcılık sektörü de iyiden iyiye değişti. 2010’lu yılların başından bugüne kadar sosyal medyanın ne kadar büyüdüğüne ve evlerin içine hatta bebeklerin bile eline geçtiğine şahit oluyoruz. Bunun için de bizlere iş çok büyük düşüyor. Y kuşağına bir nebze daha çok hitap etmemiz kolay olsa da Z kuşağını anlamak için her gün ve her saat çalışmak ve belirli projeler üretmemiz gerekiyor. İnsanları o projeye nasıl çekebiliriz? Neler yapabiliriz? Nasıl başlıklar ve sloganlar üretebiliriz? Hangi yollara başvurabiliriz? Bunlardan tamamen ders çıkarmaya bakıyoruz. Tiktok, İnstagram, Twitter ve Facebook gibi platformlar biliyorsunuz ki dünyanın en çok kullanılan sosyal medya platformları. Bunlara reklamları nasıl veririz? Hangi kitleye daha çok hitap ediyoruz? Bunları tartışıyoruz” dedi.

1 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Komentáře


bottom of page