top of page
  • orimeyn4

'Sanat için her şeyi serbest bırakmalısın'

Güncelleme tarihi: 18 Oca

Modellik yapan ve bu işten keyif aldığını dile getiren Hediye Sağır, bunun kendisi için bir hayal ve kariyeri için müthiş bir başlangıç olduğunu da dile getirdi.


Freelance Model olan Hediye Sağır, İstanbul'da dünyaya geldi. Babası Sigorta acentesinde ve annesi de bir cast ajansında çalışan olarak hayatlarına devam ediyor. Çocukluk yıllarından itibaren bu işi yapan Sağır, işinden mutlu olduğunu dile getirdi.


"Bu benim hayalimdi"

Oyunculuğa başlama hikayesini anlatan Hediye Sağır "Ben çocukluğumda annemin yanında gelirdim iş yerine. Beni bakacak kimse yokmuş. Zaten diğer büyük akrabalarım memlekette olduğundan dolayı haliyle komşu da yok, annem yanına alırdı her zaman beni. Müsamma gösterirdi patronları anneme. Çünkü güven verirdi annem herkese. Neyse konumuza devam edelim. Ben serpilmeye başlıyorum. 10-11 yaşlarındayım. Bazen sekreterlerin yanına bazen de oyuncu adayların yanına giderek onlarla konuşurdum. Onlar da beni çok severlerdi. Maskotu gibi olmuştum orasının. Bir gün bana oradaki sekreter "Seni oyuncu yapalım mı?" dedi. Benim hayalimdi bu. Sevindim ve haykırdım 'evet' diye. Sonrasında annemle de konuştular ve beni bir oyunculuk kursuna yazdırdılar. Her şeyi onlar karşılamışlardı. İlk günüm biraz zorlu geçse de zamanla alışıyordum. Ortaokulum bitmiş ve liseye başlayacaktım. Lisede de devam etmek istesem de annem okulumdan geride kalmamak adına bir süre ara vermemi istedi. Sonrasında Üniversite sınavlarını da geçtim. Öyle şu an yedek oyuncu olarak devam ediyorum" dedi.




"Akıl işi olarak göremiyorum"

Oyunculuğun geleceğinden bahseden Sağır "Ya oyunculuk ölmez. Öldürene bakacaksınız. Size şans tanıyanlara. Televizyon dizileri eskisi kadar rağbet görmüyor. Bunun yerini artık internet dizileri aldı. Türk dizileri bile Netflix, Blu Tv, Amazon Prime gibi platformlara kaymış durumda. Çünkü RTÜK buna pek de müsaade etmiyor. Sanat, sanat içindir demişler. Hakikaten de doğru demişler. Sanatını icra etmen için her şeyi serbest bırakman gerekiyor. Her şeyini gerekirse. Fakat bizim ülkede bu pek de mümkün değil. Bastırılmış dürtüleri, bastırılmış medya ile perçinlemek akıl işi olarak göremiyorum. Umarım ileride Hollywood kadar iyi yerlere gelebiliriz" ifadelerine yer verdi.

2 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page