top of page
  • orimeyn4

Enes İshakoğlu: Bize fiyat sorup çıkıyorlar

İstanbul'da kuyumculuk yapan Enes İshakoğlu, halkın altın fiyatlarına tepkili olduğunu dile getirdi. İshakoğlu "Bize gelen müşteriler altın almaya değil fiyat sormaya gelip çıkıyor dükkandan. 4 yıl önceki fiyatlara ve şimdiki fiyatlara bakın. Diyecek bir şey bulamıyorum" dedi.




27 yaşında Şanlıurfa’da dünyaya gelen Enes İshakoğlu, 20’li yaşlarının sonunda İstanbul’a taşındı. Burada dayısının yanında kuyumculuk yapmaya başlayan İshakoğlu, altının ve dövizin son yıllardaki dalgalanmasından bahsetti.


Sözlerine kendisini tanıtarak başlayan Enes İshakoğlu “Şanlıurfa’da dünyaya geldim. Çocukluğumun şartları diğer çocuklar gibi değildi. Aksine çok güzel bir yaşantım vardı. Fakat babamın yoktu. Bu yüzden askerliğimi yaptıktan sonra babam beni iş öğrenmem için dayımın yanına yani İstanbul’a yolladı. Buraya alışmakta ilk zamanlar güçlük çeksem de şimdilerde işim dolayısıyla avucumun içi gibi biliyorum. 7 yıldır İstanbul’dayım. Şehrin monotonluğuna, pahalılığına alıştım sayılır. İleriki yıllarda İstanbul’dan taşınır mıyım bilemiyorum. Fakat şu bir gerçek ki İstanbul’un havası bambaşka” dedi.


Kuyumcu olan Enes İshakoğlu, esnaflığın yavaş yavaş kendisini yitirdiğini dile getirerek insanların artık düğünlere artan altın fiyatları nedeniyle altın alamadığını dile şu sözlerle getirdi; “7 yıl öncesi ve şimdiye bakıyorum. Hiçbir şey değişmemiş gibi ama her şey değişmiş. Fiyat algımızı kaybettik. Her ne kadar mücevherat satsak da artık orta kesim ve alt kesim kayboldu. Düğün bile yapmak için iki kez düşünüyor insanlar. Altın fiyatları her geçen gün artıyor. Bize gelen müşteriler altın almaya değil fiyat sormaya gelip çıkıyor dükkandan. 4 yıl önceki fiyatlara ve şimdiki fiyatlara bakın. Diyecek bir şey bulamıyorum” cümlelerini kullandı.

0 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Komentarze


bottom of page