top of page
  • orimeyn4

Ebru Kabayel Türkiye'deki ekonomik sıkıntılara değindi

Güncelleme tarihi: 18 Oca

Bir kolejde idari personel olan Ebru Kabayel, İstanbul ve Türkiye’nin temel sorunlarını ele aldı. Kabayel, İstanbul’da insanların mutsuz olduğuna da değindi.


Ebru Kabayel, 15 Temmuz 1992’de Adana’da dünyaya geldi. İlköğretim ve Ortaöğretimini Adana’da, Lisansüstü öğrenimini ise İstanbul’da tamamladıktan sonra burada yani İstanbul’da yaşamaya devam ediyor. İstanbul’daki yaşamsal faktörlere değinen Kabayel “Burada hayat durmuyor. Adeta herkes ayakta. Ekonomik olarak ülke her ne kadar bir ufalmanın içinde de olsa İstanbul’da iş ve hayat durmadığı için haliyle ekonominin çarkı burada dönüyor. Burada yaşamayı sevsem de çok da sıkılıyorum. İnsanlar mutsuz burada. Geçenlerde birkaç fotoğraf gördüm sosyal medyada. İnsanların metrobüse yürürken fotoğraflarıydı bunlar. Herkes mutsuz. Peki niye? Birisi ekonomik düzeydeki düşüklüğünden rahatsız. Diğeri ise ülkedeki ve şehirdeki düzensiz göçmen sıkıntısından. Bu zamanla düzelecek bir şey ama ne zaman bilemeyeceğim” cümlelerini kullandı.




"Paramız gittikçe eriyor" Bir kolejde idari personel olarak iş hayatını sürdüren Kabayel, aldıkları ücretin gittikçe eridiğini ve gelecekte ne yapacağının büyük bir soru işaret olduğunu şu cümlelerle dile getirdi; “Ben şu an bir kolejde çalışıyorum. Eğitimin her bölümünde çalışan kişi kutsaldır. Bizim sayemizde ve bizim katkımız doğrultusunda çocuklarımızı bir yerlere getirmeye çalışıyoruz. Ben devlet memuru olmasam da şu an hakkımı aldığımı pek de düşünmüyorum. Kardeşim bir öğrenci ve o da Getir şirketinde bir kuryede çalışıyor. O da hakkını alamıyor. Daha doğrusu bu ülkede kimse hakkını alamıyor. 10 yıl öncesinde biz şu andan belki de daha da ileriydik her doğrultu da. Yani çalışıyoruz ediyoruz. Bu doğru. Fakat her geçen gün paramız eridikçe elimize sadece ıslaklık gelir. Su birikintisi bile oluşturamayız. Umarız ki bu gelen yerel seçimlerden sonra da her şey bir tık daha iyiye gider.”

3 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comentarios


bottom of page