top of page
  • orimeyn4

"Başarı için sabır çok önemli"

Güzellik Sektöründe ileriyi hedeflediğini hayal etmesinin ardından İrem Doğanay, eğitim ve sertifika sürecine değindi. Doğanay "Bu süreç, mesleki bilgi ve becerilerimi artırmada büyük rol oynadı" dedi.




Güzellik sektöründe hızla yükselen protez tırnak uzmanı İrem Doğanay, kariyer yolculuğunu, işinin inceliklerini ve geleceğe dair planlarını bizimle paylaştı.


Protez Tırnak Uzmanlığına Giden Yol

Protez tırnak uzmanlığına olan ilgisinin lise yıllarında başladığını belirten İrem Doğanay, güzellik ve estetik konularına duyduğu merakın bu alanda kariyer yapma kararını etkilediğini söyledi. "Özellikle tırnak sanatı beni her zaman cezbetti. Kendi tırnaklarımda denediğim tasarımlar, bu tutkumun profesyonel bir kariyere dönüşmesinin ilk adımı oldu" dedi.


Eğitim ve Sertifikasyon Süreci

Eğitim sürecinin yoğun geçtiğini belirten Kaya, çeşitli kurslar ve sertifikasyon programlarıyla kendini geliştirdiğini ifade etti. "Protez tırnak uygulamaları, hijyen kuralları, tırnak bakımı ve sanatında uzmanlaşmak için birçok eğitim aldım. Bu süreç, mesleki bilgi ve becerilerimi artırmada büyük rol oynadı" diye ekledi.


Müşteri Memnuniyeti ve Sanatın Buluşması

İrem Doğanay, müşteri memnuniyetinin ve estetik anlayışının işinin temelini oluşturduğunu vurguladı. "Müşterilerimin isteklerini dinlemek ve onlara en uygun tasarımı sunmak benim için çok önemli. Her bir tırnak tasarımı, kişiye özel bir sanat eseri gibi" dedi. Kaya, ayrıca sosyal medya platformlarında da aktif olduğunu ve bu sayede daha geniş bir müşteri kitlesine ulaşabildiğini belirtti.


Gelecek Planları ve Trendler

Gelecek planları arasında kendi güzellik salonunu açmanın bulunduğunu ifade eden Doğanay, "Kendi salonumu açarak daha fazla kişiye ulaşmak ve onlara profesyonel hizmet sunmak istiyorum. Ayrıca, protez tırnak alanında yeni trendleri ve teknikleri takip ederek sürekli kendimi geliştirmeyi hedefliyorum" dedi.


Genç Uzmanlara Tavsiyeler

Protez tırnak uzmanı olmak isteyen gençlere tavsiyelerde bulunan Doğanay, sürekli öğrenmeye ve pratik yapmaya açık olmaları gerektiğini vurguladı. "Bu alanda başarılı olmak için sabırlı olmak ve çok çalışmak gerekiyor. Eğitimlere katılmak, yeni teknikleri öğrenmek ve müşteri ilişkilerini iyi yönetmek çok önemli" diye ekledi.

3 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page