top of page
  • orimeyn4

Ali Aras: Yeni nesil artık teknolojiyle

Güncelleme tarihi: 18 Oca

Bilgisayar oyunları ile ilgilenen Ali Aras, E-spor'lar hakkında konuştu. E-spor'lara ilginin daha da artması gerektiğini savunan Ali Aras "Yeni nesil artık teknoloji ile iç içe yaşıyor. Sporun artık dijitale taşınmasını her kesimin desteklemesi lazım." dedi.


Bilgisayar oyunları ile ilgilenen ve turnuvalara katılan Ali Aras, E- spor turnuvalarını heyecanla izliyor. Son 3 senedir E-spor turnuvalarını takip eden Aras "Son 5-6 senedir artan bir trend var. O da E-spor. Bu bildiğimiz sporun dijitale taşınış şekli. Geleneksel sporumu yapıyorum. Fakat daha çok günümü E- spor takip ederek geçiriyorum. Bundan da mutluluk duyuyorum. E- spora pek çok farkındalık vermiyorlar. Dijital ortama da farkındalık vermelerini istiyoruz." dedi.




Keyif aldığı oyun: FIFA

Ayrıca FIFA oyun serisinin de hayranı olan Ali Aras "Fifa oyununu deli gibi oynuyorum ve çok da keyif alıyorum. Kendim de zaten futbolu seviyorum. Sosyal çevremde çok arkadaşım olmasına rağmen bu bana daha çok keyif veriyor. Haftaya turnuvalar oynanacak ve ona odaklandım şu an. Umarım üç büyük takımdan biri kazanır." ifadelerine yer verdi.

6 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page