top of page
  • orimeyn4

Ahmet Güneş: Bunun farkındayız ve yapmaya devam edeceğiz

Küçük yaşlardan beri bok yapan Ahmet Güneş, boksun kendisini çok mutlu ettiğini dile getirdi. Muhammed Ali “Küçük yaşlarımdan beri bunu severek yapıyorum. Dilerim ki ilerleyen zamanlarda bu benim için profesyonel süreç olur” dedi.


Küçük yaşlardan beri boks yapan Muhammed Ali Güneş, boksun kendisini çok mutlu ettiğini dile getirdi. Mahallesindeki eski kültürü hala bitirmeyen Muhammed, arkadaşları ile oyunlar oynamaya devam ediyor. Çocukların spor yapmasını teşvik eden cümleler söyleyen Güneş “Biz çocuklar olarak daha ergenlik çağımızdayız. Bunun farkındayız ve o yüzden spor yapıyoruz, yapmaya da devam edeceğiz. Özellikle ailem beni bu spora teşvik ediyor. Aileme buradan annem ve babama yani teşekkürlerimi sunarım. Onları pişman etmeyeceğim.” dedi.





“Dünya çok değişik bir yer”

İlerde profesyonel olmak isteyen Ahmet “İleride bu yaptığım spordan yani futboldan para kazanmak istiyorum. Genç yaşımda bu sorumluluğu alabilirim. Fakat bunun için çok da erken konuşmamam lazım. Çünkü dünyamız değişik bir yer. Geçen sene ve ondan önceki senede Covid-19 vardı ve hayatımız evlerde geçti neredeyse. O yüzden Akademik tahsisimi de yapıp futbola ancak öyle devam etmek istiyorum.” dedi.

7 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page