top of page
  • orimeyn4

Abdullah Şaşkın meslek hayatındaki sürecine değindi

Güncelleme tarihi: 18 Oca

Gazetecilik mesleğinin henüz başında olan Abdullah Şaşkın, ülkedeki duruma rağmen umudunu koruduğunu dile getirdi. Şaşkın, para kazanmanın her türlü ve bir o kadar da kolay olduğunu da vurguladı.


Genç yaşta başladığı gazeteciliğe devam eden ve bu mesleği yapmaktan mutluluk duyan Abdullah Şaşkın, henüz 22 yaşında ve daha yolun başında olduğunu söyledi. Son 3 senede hayatının dönüm noktalarını da yaşayan Abdullah Şaşkın, kariyer hedeflerinden de bahsetti.




“Kendimi geliştirmekten hiç gocunmadım”

Sözlerine kendisini tanıtarak başlayan Abdullah Şaşkın, okul kariyeri ve iş kariyerinden bahsetti. Şaşkın “Ben Abdullah Şaşkın. 2001’de İstanbul Kağıthane’de dünyaya geldim. Beşiktaş ilçesinde bulunan Burak Reis İlkokulu ve Gaziosmanpaşa Ortaokulu’nda İlköğretimi, Erhan Gedikbaşı Çok Programlı Anadolu Lisesi’nde ise Ortaöğretimimi tamamladım. Akabinde Üsküdar Üniversitesi’nde Yeni Medya ve Gazetecilik bölümünden bu yıl mezun oldum. Şans eseri bu bölümü seçsem de zaten Gazeteciliğe ilgim de vardı aslında. Bir şeyleri sürekli araştırmak, okumak ve yazmak benim hobilerimdendi. Bu süre gelen zamanda ise kendimi sürekli geliştirmekten gocunmadım. Hep üstüne koyarak devam ettim. Girmediğim yerlere girdim. Hiç göremeyeceğimi sandığım kişileri gördüm. Ben kimim ki de buralara giriyorum dedim. Ama ben Abdullah Şaşkın olarak giriyorsam bunun devamı da gelir dedim. Öyle de olmaya devam ediyor” cümlelerini kullandı.


“İyi ki de yaşamışım bunları”

Son senelerin hayatının dönüm noktası olduğundan bahseden Abdullah “Son üç ya da dört sene, benim hayatımın dönüm noktası oldu. Birçok şey gördüm, yaşadım. Ağladım, gerekse gülmekten ağladım. Fakat diyorum ki iyi ki de yaşamışım bunları. Şu an kendi sorumluluğum ile istediğimi yapacak güçteyim. 4 senelik dilimde yani şu 1200 günlük dönem, sanki 40 yıl yaşamışım gibi geldi. Şimdi önüme bakıyorum. Meslekte ne kadar ileri gidebilirim? Neler yapabilirim? Bunlara bakacağım” dedi.


“Bunun yüzlerce yolu var”

Ülkenin yegane durumuna da değinen Şaşkın “Şu zamandaki gençler, neyi hayal etmek istiyorlarsa onu yapabilme özellikleri var. Burada edebiyat yapmak istemiyorum. Ülkenin halinin kötü olduğunu, ekonominin kötü olduğunu adım gibi biliyorum. Fakat para kazanmanın artık tek bir yolu ya da 2,3,4,5 yolu yok. Yüzlerce yolu var. Pasif, aktif gelir var. Bunlardan yola çıkılarak bir şeyler yapılabilir. Para şu an eskiye nazaran yani çok da eski demeyelim 4-5 sene öncesine bakarak liranın iyice değer kaybettiğini söyleyebiliriz. Döviz kuru da arttı. Fakat yurt dışı kaynaklı işler yaparak güzel şeyler elde edebileceğimizi düşünüyorum biz gençler olarak” ifadelerini kullandı.

4 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

Comments


bottom of page